Brigády
V prípade záujmu o prácu hostesky/ promotérky neváhajte, vyplňte dotazník a pošlite ho spolu s fotkou tváre a celej postavy na mail: vajda@mivapromotion.sk kde sa môžete obrátiť aj v prípade akýchkoľvek otázok!
Poznámka:
dotazník prosím posielajte ako prílohu v maily,
nekopírujte to do mailov. Fotky - posielajte ich
spolu s dotazníkom v prílohe ako jpg a nie vo
worde ako vložený obrázok. A dotazník + fotky
nech sú v jednom maily poprosím, aby som vedel
priradiť fotky k dotazníku. Ďakujem.
Aktuálne voľné miesta
Facebook Letné Brigády SR
Facebook Promo Bratislava
FAQ
1/ Načo slúži vyhlásenie?
2/ Ako sa dostanem na predajnú plochu v prevádzke?
3/ Čo mám robiť ak sa mi počas ochutnávky minuli moje produkty na ochutnávanie?
4/ Čo mám robiť ak sa počas ochutnávky minuli produkty na predajni?
5/ Pracovná doba a prestávky
6/ Ako sa rieši cestovné?
7/ Čo s tovarom po prome keď sa ešte na druhý deň pracuje?
8/ Kedy je výplatný termín?
9/ Ako sa preplácajú pokladničné bloky?
10/ Ako správne fotiť kampane
11/ Čo sa odovzdáva po kampani
12/ Ako vyplniť report
13/ Vzor zmluvy a vyhlásenia
.......................................................................................................................................................................................................................
1/ Načo slúži vyhlásenie?
Ak uplatňuje daňovník dane z príjmov FO zo závislej činnosti pri výpočte tejto dane alebo preddavkov na daň nárok na nezdaniteľnú časť základu dane na daňovníka a priznanie daňového bonusu, vyplní uvedené vyhlásenie zamestnávateľovi, ktorý je platiteľom dane1) (ďalej len „zamestnávateľ“) najneskôr do konca kalendárneho mesiaca po vstupe do zamestnania a každoročne do 31. januára príslušného zdaňovacieho obdobia alebo v priebehu zdaňovacieho obdobia. Ak zamestnanec poberá v kalendárnom mesiaci mzdu súčasne od viacerých zamestnávateľov, na nezdaniteľnú časť základu dane prihliadne a daňový bonus prizná a vyplatí len jeden z nich a to ten, ktorému zamestnanec nárok na priznanie daňového bonusu preukáže a súčasne podpíše vyhlásenie na zdanenie príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti.
Príklad a môj názor:
Ak zarobíte napr. 100€ a máte u nás podpísané vyhlásenie tak Vám na účet pošleme 100€, ak ho podpísané nemáte, tak z tých 100€, ktoré ste zarobili, Vám pošleme 80€ na Váš účet a 20€ posielame na daňový úrad, ktorý Vám ich po Vašom daňovom priznaní, ktoré si podáte do marca, vráti, alebo nevráti v máji, podľa Vášho zárobku, ale to je už iná téma. Vyhlásenie môžete mať v tom istom čase podpísané iba u jedného zamestnávateľa
2/ Ako sa dostanem na predajnú plochu v prevádzke?
Každá prevádzka má svoj zaužívaný spôsob ako sa dostať na pracovnú plochu, kde bude samotné promo. Najhoršie je na tom Tesco a Metro, tam aj hodinu trvá kým sa dostanete dnu. Preto Vám trošku skúsim priblížiť ako sa kam vchádza.
Tesco - Cez služobný vchod, ktorý je väčšinou z boku Tesca. Keď prídete dnu, na vrátnici sa zahlásite, potrebujete občiansky preukaz, poviete pre akú firmu a na aký produkt idete robiť promo. Potom Vám musia olepiť všetok tovar, aj vaše žuvačky, či telefón. Následne sa pôjdete buď prezliecť, alebo sadnete s tým olepeným tovarom do auta a pôjdete k nákladnej bráne, kde zasa musíte čakať na SBSkara. Ten Vás pustí na zázemie, kde si vyložíte veci auto odparkujete zasa pred služobný vchod, vojdete do služobného a oni Vás už vrchom pustia k tomu tovaru. V žiadnom prípade nesmiete s tovarom a stolíkom chodiť cez služobný, sú zato postihy, ktoré si odskáčeme mi ako agentúra. Vyzerá to ťažko, ale najdôležitejšia je komunikácia, radšej sa aj viac krát spýtajte. Keď neviete kde je služobný vchod, vojdite cez normálny vchod pre návštevníkov a jednoducho sa spýtajte na informáciách. Po príchode na predajnú plochu nájdite oddelenie do ktorého spadá výrobok ktorý idete propagovať, zložte si veci aby nezavadzali v strede uličky a nájdite, alebo si cez informácie dajte nájsť vedúceho oddelenia, ktorý Vám povie kde sa môžete rozložiť.
Billa - Vojdete cez vchod pre návštevníkov, nájdete si vedúcu spýtate sa kde sa môžete rozložiť, zasa sa snažte čo najbližšie k produktom ktoré ponúkate a je to.
Kaufland- Vojdete cez vchod pre návštevníkov, prídete k informáciám a dáte si nájsť vedúcu, tej spýtate sa kde sa môžete rozložiť, zasa sa snažte čo najbližšie k produktom ktoré ponúkate a je to.
Metro - tiež trošku komplikované ako Tesco, tiež vchádzate cez služobný vchod, ktorý je za rampou. V metre nepomôže nič, len sa presne riadiť tým čo Vám povie SBSkar. Musíte mať topánky s plnou špičkou, čierne nohavice (legíny), a bez zdravotného preukazu Vás tam ani nevpustia.
3/ Čo mám robiť ak sa mi počas ochutnávky minuli moje produkty na ochutnávanie?
Určite nás o tom treba hneď informovať, štandardne sa to robí tak, že si dokúpite, prejdete cez pokladne dáte si ich znovu označiť, a nám pošlete bločik na preplatenie.
4/ Čo mám robiť ak sa počas ochutnávky minuli produkty na predajni?
V prvom rade treba informovať vedúcu predajne, či ešte náhodou na sklade niečo nemajú, ak nie, treba informovať nás, a potom robiť už len ochutnávku nato čo ostalo. Vždy robíme minimálne na 3-4 produkty, takže ten ktorý nie je v predaji nedávame ochutnávať.
5/ Pracovná doba a prestávky
Pracovná doba a prestávky sa riadia zákonníkom práce, k tomu sa nebudem vypisovať, zákonník práce je voľne prístupný na internete.
6/ Ako sa rieši cestovné?
Cestovné autom sa prepláca iba v prípade, že veziete stolík, v rámci mesta kde prebieha kampaň, všetky cesty mimo mesta sú po dohode s agentúrou. Cestovné autobusom sa prepláca aj mimo mesta kde prebieha kampaň, tak isto po dohode s agentúrou. V každom prípade bločky od cesty autobusom, alebo iným dopravným prostriedkom treba po skončení kampane poslať k nám do agentúry na základe čoho sa preplácajú.
7/ Čo s tovarom a stolíkom po prome keď sa ešte na druhý deň pracuje?
Väčšinou sa promoterky dohodnú s vedúcou a odložia si ich do skladu, v tomto prípade ak niečo zmizne je to na zodpovednosti promotérky. Ideálne je ak je možnosť brať si za každým všetko so sebou, a nikde nič nenechávať.
8/ Kedy je výplatný termín?
Výplatný termín je uvedený na zmluve, ale väčšinou býva do konca nasledujúceho mesiaca ako skončí kampaň, a hlavne po odovzdaní všetkých reportov, fotiek, atď.
9/ Ako sa preplácajú pokladničné bloky?
Treba ich len vložiť po skončení kampane do obálky poslať k nám na firmu a mi ich samozrejme preplácame priamo na účet. Po skúsenostiach z minula ale preplácame len bloky na ktorých je len tovar určený na promo!!! Žiadne bagety, minerálky, a pod. Tzn. blok musí obsahovať iba položku, ktorú chcete preplatiť.
10/ Ako správne fotiť kampane
Z každej kampane, resp. z každého dňa potrebujeme aspoň 2-3 dobré fotky. Čo znamená dobré fotky? Upravenosť: na každej fotke prosím buďte upravené, tzn. majte predpísaný odev, ak je tam šiltovka majte na hlave šiltovku, ak je tam zástera, majte zásteru, vlasy v cope, žiadne vlastné mikiny, košele, ... podľa možností. Zákazníci: ideálne je ak je na fotkách aj zákazník, ktorý u Vás ochutnáva produkty. Zopár vzorových fotiek nájdete TU.
11/ Čo sa odovzdáva po kampani
Po kampani od Vás potrebujem:
a/ správne a kompletne vyplnený report, za každý deň jeden
b/ fotky
c/ mať od Vás poslanú dohodu o brigádnickej práci študenta, spolu s potvrdením o návšteve školy,
čestným vyhlásením a vyhlásením kvôli zdaneniu príjmov
12/ Ako vyplniť report
Hlavne správne, a treba aby bolo vyplnené naozaj všetko. V hornej časti udávate koľko kilometrov ste najazdili, to je len pre tie ktoré používajú na promo auto kvôli stolíkom. Kolonka náklady je určená pre tovar ktorý ste kupovali kvôli kampani, na tieto dve políčka si dajte pozor, lebo podľa nich sa preplácajú náklady.
Predaj počas proma si zistíte u vedúcej, alebo odsledujete z pultu, pre nás veľmi dôležitý údaj, keďže na základe toho vyhodnocujeme promoakciu. Reakcie zákaznikov, prosím rozpísať, nie len chutilo, nechutilo.
13/ Vzor zmluvy a vyhlásenia
Po kliknutí na odkaz sa Vám ukáže možnosť kde si viete pozrieť vzor zmluvy a vyhlásenia. Zmluva Vyhlásenie
Originál zmluvy nájdete TU, a vyhlásenie TU, silno verím, že to nikoho nenapadne vypĺňať do tých vzorov :)
........................................................................................................................................................................................................................